Chcete sa o propagáciu webových stránok postarať vo vlastnej réžii? Máte záujem rozšíriť si vedomosti z oblasti online marketingu a reklamy? Potom vás určite zaujme možnosť využiť naše služby: odborné konzultácie, tréning a odborný dohľad nad realizáciou vašich marketingových aktivít na internete.
Mnohí tvorcovia alebo prevádzkovatelia stránok majú kapacity a odhodlanie venovať sa propagácii svojich webových stránok vlastnými silami. Čo im však zvyčajne chýba sú praktické a odborné vedomosti z tejto oblasti. Často sa tak stáva, že i dobre mienená marketingová alebo optimalizačná aktivita nevedie k očakávaným výsledkom a niekedy dokonca zhorší situáciu.
Ak prevádzkujete stránky, ktorých obsah pravidelne aktualizujete, a chceli by ste byť schopní realizovať propagáciu a optimalizáciu pre vyhľadávače (SEO) vo vlastnej réžii, potom budú pre vás odborné konzultácie predstavovať najlepšiu hodnotu v pomere k výsledkom.
V rámci konzultačnej a poradenskej činnosti získate profesionálnu analýzu východiskovej situácie a odporúčania smerujúce k zvýšeniu návštevnosti vašich stránok, zlepšeniu ich umiestnenia vo vyhľadávačoch a zefektívneniu komunikácie so zákazníkmi.
Tak ako v ktoromkoľvek inom odbore, pre kvalitne vykonanú prácu a dosiahnutie stanovených cieľov je potrebné mať nevyhnutné odborné vedomosti. Nezáleží, či ste jednotlivec alebo organizácia s vlastným IT oddelením, kvalitné odborné vzdelanie je základný predpoklad pre úspešný online marketing.
Ak nemôžete prenechať online marketing na externú agentúru z bezpečnostných dôvodov, máte robustnú, často aktualizovanú stránku ktorá musí byť optimalizovaná interne, alebo máte vlastné oddelenie vývoja stránok, ktoré by malo ovládať základné praktiky pre optimalizáciu stránok už pri ich vývoji, tréning a/alebo školenia sú voľbou pre vás.
Tréning techník, školenia pravidiel a zásad online marketingu, SEO alebo online PR je možné absolvovať telefonicky, osobne na mieste podľa dohody, prípadne je možné zorganizovať školenie vo forme konferencie s odbornými prednáškami podľa potrieb klienta.
Po absolvovaní konzultácií alebo tréningu je vhodné na istý čas využiť odborný dohľad nad reálnym vykonávaním marketingových činností, ktoré ste sa v rámci konzultácií či tréningu naučili. Prax robí majstra, zo začiatku je preto potrebné rátať s tým, že sa nevyhnete chybám, ktoré môže práve odborný dohľad - supervising - včas identifikovať a uviesť na pravú mieru.
Supervising je vykonávaný v pravidelných intervaloch (podľa potreby a dohody) odborným konzultantom prideleným na váš projekt. V prípade rozsiahlych projektov odporúčame využiť supervising aspoň na dobu prvých troch mesiacov, počas ktorých konzultant zabezpečuje funkciu kontroly kvality vykonávaných marketingových aktivít.