Prezeráte staršiu verziu KREA webu. Pre nový web si kliknite na www.krea.sk.
@Twitter @Facebook Branding Marketing E-shopy Design Krea

Copywriting: Tvorba pútavých a hodnotných článkov

Či už je to príspevok do blogu, PR článok, e-mail pre odberateľov noviniek alebo správa na mikroblogu, musí byť napísaná tak, aby zaujala a optimálne viedla k želanej reakcii. Dizajn zaujme pohľad, obsah zaujme rozum. Pútavé a hodnotné články sú to jediné, čo nás v skutočnosti zaujíma.

Prečo je kvalitný článok alfa-omega vášho úspechu

Všetci ľudia na internete hľadajú v prvom rade informácie, ktoré ich práve zaujímajú alebo potrebujú k svojej práci. Ako ukazujú prieskumy aktivít na internete, 88% ľudí denne používa vyhľadávače a až 81% z nich hľadá informácie o produktoch alebo službách ktoré plánujú kúpiť.

Kvalitné články, ktoré ponúknu týmto ľuďom informácie, ktoré práve hľadajú, sa teda stávajú priamym predajným nástrojom, ktorý dokáže potenciálnych zákazníkov informovať o vašej ponuke. Zároveň - ak sú napísané dobre - ponúknu informáciu o tom, ako sa dostať k službe alebo produktu spomenutom v článku.

Užitočné informácie + Návštevníci = Noví zákazníci

Ak svojim návštevníkom, prípadne návštevníkom iných stránok, na ktorých uverejňujete svoje články, ponúknete skutočne hodnotné a zrozumiteľné informácie, získate si ich dôveru a postupne si zvýšite svoju kredibilitu a výšku autority v oblasti, ktorej sa venujete. Ľudia milujú stručné, jasné a najmä užitočné informácie, ktoré im poskytnú to, čo hľadajú a uspokoja ich potrebu. Ak publikujete takéto články, získate si verných čitateľov, ktorí sa budú na vaše stránky radi vracať.

Návštevníci a nadšení čitatelia sú skvelá vec, poviete si, ale z toho nezaplatím účty. Áno, to je pravda. Ak sú však vaše články písané správne, z vašich čitateľov sa veľmi ľahko stanú vaši noví zákazníci. Ak si kvalitnými a užitočnými informáciami získate ich dôveru, tak potom je už pomerne jednoduché získať ich pre nákup vašich produktov alebo služieb.

Profesionálna tvorba článkov - Ako na to?

V princípe máte dve možnosti - buď sami radi píšete a poznáte základné pravidlá, ako efektívne písať pútavé články ktoré majú potenciál zaujať čitateľa, alebo sa môžete obrátiť na profesionála, ktorý sa písaním článkov živí.

Písanie článkov pre publikáciu na internete má, na rozdiel od napríklad novinárskych článkov, svoje špecifiká. Je síce v prvom rade určený pre ľudí, musí byť však prístupný aj pre vyhľadávače. Článok, ktorý chcete publikovať musí preto spĺňať niekoľko podmienok:

  • Musí mať titulku, ktorá zaujme
  • Musí sa venovať špecifickej téme
  • Nesmie byť príliš obsiahly ani príliš krátky
  • Musí byť optimalizovaný na relevantnú tému
  • Pokiaľ je to možné, mal by obsahovať linky na relevantné stránky vášho webu

Po publikovaní článku, ktorý spĺňa spomenuté podmienky sa môžete tešiť na všetky benefity, ktoré skutočne internet prináša - návštevnosť, verných čitateľov a podporu vašich obchodných cieľov.

Názov a logo Krea je registrovaná ochranná známka spoločnosti KREA SK s.r.o.
Copyright © 2014 KREA SK s.r.o.. Všetky práva vyhradené.
Obchodné podmienky | Mapa stránok | Klientská zóna