Články o optimalizácii pre vyhľadávače (SEO)
Off-site SEO: Budovanie spätných odkazov
Optimalizácia stránok z hľadiska obsahu, technológií, ich prístupnosti a použiteľnosti predstavuje iba základnú časť optimalizácie pre vyhľadávače. Po tejto fáze nastáva čas pustiť sa do druhej časti optimalizačných aktivít – do budovania kvalitných, hodnotných a relevantných spätných odkazov alebo takzvaných externých liniek. Celý článok...
On-site SEO: Optimalizácia vašich stránok
Chcete byť prví vo vyhľadávačoch? Oukej, kto by nechcel. Sú ale na to vaše stránky pripravené? Základný predpoklad pre dobré umiestnenia vo výsledkoch vyhľadávania sú správne obsahovo a technicky spracované stránky. Ak chcete vyhrať futbalový zápas, nestačí že viete rýchlo behať. Potrebujete kopačky. Celý článok...
Microsite alebo minisite: Podporné stránky pre váš biznis
Nový produkt, špecifická reklamná kampaň, podpora predaja produktov a služieb prostredníctvom špeciálneho kanála, prezentácia dôležitej akcie alebo udalosti, prezentácia a podpora spotrebiteľskej súťaže, podpora optimalizačnej kampane hlavnej stránky. Toto všetko môžu byť dôvody pre vybudovanie špeciálnej podpornej stránky – microsite alebo tiež nazývanej minisite. Celý článok...
Optimalizácia obsahu stránok (SEO copywriting)
Ako sme spomínali už niekoľkokrát, kvalitný a hodnotný obsah je základným predpokladom pre úspech vašich stránok nielen vo vyhľadávačoch, ale predovšetkým u vašich návštevníkov. Jedna strana mince je napísať pútavý a obsahovo hodnotný článok, druhá je napísať ho tak, aby zároveň dostal vaše stránky o niekoľko pozícií vyššie vo výsledkoch vyhľadávania. Celý článok...
SEO Analýza: Komplexné zhodnotenie aktuálneho stavu a návrh riešenia
Radi by ste videli vaše stránky na popredných miestach vo výsledkoch vyhľadávania populárnych vyhľadávačov? Detailná analýza aktuálneho stavu vašich stránok je kľúčovým predpokladom pre stanovenie efektívnej stratégie a plánovania taktiky optimalizácie vášho webu. Celý článok...