Prezeráte staršiu verziu KREA webu. Pre nový web si kliknite na www.krea.sk.
@Twitter @Facebook Branding Marketing E-shopy Design Krea

Články o reklame na Internete

30 September 2010

Rich media: Interaktívna forma bannerovej reklamy

Existuje pri dnešnej úrovni bannerovej slepoty nejaká alternatíva, ktorá by dokázala účinne a efektívne osloviť cieľovú skupinu? Áno. S technologickým vývojom prišla možnosť nahradiť klasické bannery multimediálnymi formátmi - takzvanými rich media bannermi. Rôznorodé formáty postavené hlavne na technológii Flash ponúkajú možnosť, ako interaktívne a zaujímavo spropagovať produkty či služby. Celý článok...

Textová reklama: Nevtieravá a efektívna forma propagácie

V dobe moderných internetových technológií sa môže textová forma internetovej reklamy javiť ako zastaralá a málo efektívna. Opak je však pravdou. Dobre formulované textové odkazy a texty umiestnené na vhodných miestach predstavujú nenápadnú, nevtieravú a predovšetkým účinnú formu ako presvedčiť užívateľa, aby navštívil stránky, ktoré textová reklama propaguje. Ako ju teda využiť? Celý článok...

Video reklama: Ako využiť online video pre vašu reklamu

Video je najhorúcejšou vecou na internete. Ak plánujete využiť marketing pre svoju stránku alebo blog, stále ste tak trochu pozadu. Dnes všetci hovoria o videu… a pozerajú video! A majú na to dobrý dôvod. Je zábavné, dá sa jednoducho nájsť a konzumovať. Zároveň zapája jeho divákov do diania tak, ako to textové informácie nedokážu. Je možné ho využiť aj pre marketing? Celý článok...

Názov a logo Krea je registrovaná ochranná známka spoločnosti KREA SK s.r.o.
Copyright © 2014 KREA SK s.r.o.. Všetky práva vyhradené.
Obchodné podmienky | Mapa stránok | Klientská zóna