Prezeráte staršiu verziu KREA webu. Pre nový web si kliknite na www.krea.sk.
@Twitter @Facebook Branding Marketing E-shopy Design Krea

Články o reklame na Internete

5 Október 2010

Reklama na Facebooku a sociálnych sieťach

Hit poslednej doby – sociálne siete získavajú čoraz viac na svojej popularite. Slovákov je na Facebooku, ktorý je jednotkou medzi sociálnymi sieťami na Slovensku, už viac ako 1,5 milióna, čo predstavuje viac než 50% z celkovej internetovej populácie. Počet užívateľov predovšetkým v segmente 35 - 54 rokov však neustále rastie. Môže teda reklama na Facebooku predstavovať marketingový kanál, ktorý treba povinne využiť? Celý článok...

1 Október 2010

Reklama vo vyhľadávačoch: Najefektívnejšia internetová reklama

Ako sa návštevníci dostávajú na vaše stránky? Zvyčajne cez vyhľadávače. Ak vaše stránky nie sú na dobrých pozíciách vo výsledkoch vyhľadávania, prichádzate o nich. Existuje rýchle a efektívne riešenie? Určite áno. Reklama vo vyhľadávačoch je bezkonkurenčne najrýchlejší a najefektívnejší spôsob, ako získať presne cielených návštevníkov na vaše stránky. Celý článok...

Kontextová reklama: V správny čas na správnom mieste

Každý, kto propaguje svoje produkty, služby či webové stránky má záujem, aby sa jeho reklamné kampane cielene zobrazovali publiku, ktoré má o propagovaný predmet záujem. Kontextová reklama je práve ten typ propagácie, ktorý zabezpečuje aby sa kampane zobrazovali cieľovej skupine a práve tam, kde je obsah kampane relevantný s obsahom stránky, na ktorej sa zobrazuje. Celý článok...

30 September 2010

Bannerová reklama: Je vhodná pre vašu kampaň?

Poznáte ekvivalent televíznej reklamy na internete? Áno, je to bannerová reklama. Minie sa na ňu najviac peňazí, je najdrahšia, jej účinnosť je diskutabilná, len ťažko sa vyhodnocuje jej skutočná úspešnosť a návštevníci stránok sa naučili ju ignorovať. Má zmysel sa ňou zaoberať? Za určitých okolností určite áno. Celý článok...

Intextová reklama: Návštevnosť a branding

V našich končinách pomerne nový reklamný formát – intextová reklama – si medzičasom zabezpečil solídne postavenie medzi svojimi konkurentami ako sú bannery, PPC reklama a podobne. Princíp fungovania intextu patrí síce medzi menej agresívne, aj napriek tomu však môže efektívne poslúžiť pre zvýšenie návštevnosti stránok a podpore brandingovej reklamnej kampane. Celý článok...

Názov a logo Krea je registrovaná ochranná známka spoločnosti KREA SK s.r.o.
Copyright © 2014 KREA SK s.r.o.. Všetky práva vyhradené.
Obchodné podmienky | Mapa stránok | Klientská zóna